сряда, 17 април 2013 г.

Всичко, което трябва да знаете за Маркетинга на Социални Мрежи

Всичко, което трябва да знаете за Маркетинга на Социални Мрежи


(SMM – Social Media Marketing)

Ако започвате нов бизнес, социалните медии трябва да бъдатв основния фокус, когато става въпрос за Вашата маркетингова стратегия. Бързият напредък, в технологиите на интернет през последните няколко години, са направили социалните мрежи основен маркетингов инструмент за малките и средни предприятия. Нека да разгледаме как Маркетингът на Социалните мрежи може да ни помогне за увеличаване на нашата клиентска база.

Маркетигът на Социални мрежи (Social Media Marketing – SMM), както се подразбира от името му, използва като главен инструмент за маркетинг – социалните мрежи. Чрез използването на социални медийни сайтове, бизнес собствениците могат да привлекат потенциалните потребители и да ги насочи към техните сайтове и да увеличат свойте продажби.

Но какво точно са социални медии?
Това е онлайн сайт, който позволява на хората да комуникират и взаимодействат с други хора. Чрез социалните медии, можете да изпратите публични или частни съобщения, или да участвате в разговори в реално време. Също така да споделят снимки, видео, както и всякаква друга информация. Тези дейности могат да бъдат в голяма полза на бизнеса, като позволява на компаниите/предприятията/ да предоставят информация на своите клиенти чрез онлайн профил.

Как може да сте сигурни, че Маркетингът на социални мрежи наистина си заслужава времето?
За да разберем защо е толкова съществен и важен, социалния маркетинг, просто трябва да погледнем статистиките. Тъй като Facebook е най-големия инструмент за социален маркетинг, нека го използвам като пример. Facebook в момента има над 750 милиона активни потребителя в цял свят. Повече от половината от тези потребители влиза във Facebook всеки ден. Това означава, че над 375 милиона потребителя влизат в интернет страницата на Facebook всеки ден. С тези числа е много лесно да се види как бизнесът може да расте, чрез използването на тази социална мрежа като инструмент. Също така имайте предвид, че Facebook е най-голямата социална мрежа, но не е единствената. Има още десетки други социални мрежи, които ще Ви позволят да разширите своята клиентска база още повече.

Сега разбирате, че маркетингът чрез социални мрежи наистина има смисъл, но как става?
След като сте създали профил в социална мрежа по Ваш избор, ще трябва и да го развиете. Главната причина, поради която маркетингът чрез социални мрежи да работи така добре е една. Социалните медии дават възможност на компанията да общува със свойте клиенти. Това вече не е просто бизнес, който се опитва да Ви открадне парите. Вместо това, потребителите вече могат да взаимодействат с Вас и свързването на лицето и личността с името. На социалните медии, лесно можете да публикувате нова информация, последните промоции, нови продукти, които предлагате и още куп други неща.
Така клиентите Ви ще бъдат информирани за всичко около Вас. Можете също да споделяте снимки, видеоклипове и други интересни подробности, които ще бъдат от полза за Вашите клиенти. Най-важното е, че клиентите Ви могат да задават въпроси или коментари на страницата или профилът Ви, като по този начин доверието към марката нараства значително.

Ако сте собственик на малък бизнес, социалните медии трябва да бъдат с най-висок приоритет, когато става дума за медиен маркетинг. Не само маркетингът чрез социални мрежи предлага безкрайни възможности за привличане на клиенти от целия свят, но също така Ви позволява да взаимодействате с Вашата клиентска база, като изграждате допълнително доверие към компанията Ви.
My Google+

Няма коментари:

Публикуване на коментар